کینیڈین اسلامک ہسٹری ماہ پر بیان۔

اکتوبر کینیڈا کی اسلامی تاریخ کے مہینے کا آغاز ہے۔


2007 میں پارلیمنٹ کے ذریعہ اعلان کردہ ، اس مہینے کینیڈا کے معاشرے میں مسلم کمیونٹیز کے اہم کردار کو تسلیم کرتا ہے اور ان کی غیر معمولی شراکت کو اجاگر کرتا ہے۔


کینیڈینز کو اس ماہ کینیڈا میں اسلام کی تاریخ کے بارے میں مزید جاننے اور فنون ، کھیلوں ، ماہرین تعلیم ، سائنس ، ادب اور ان کی برادریوں میں مسلم کینیڈینز کی بہت سی کامیابیوں کو تسلیم کرنے کا موقع ہے۔


یہ وقت ہے کہ مسلمان کینیڈین، کو درپیش چیلنجز اور رکاوٹوں کو تسلیم کریں۔ یہ سال کینیڈا میں مسلم کمیونٹیوں کے لیے مشکل رہا ہے ، کیونکہ ہم نے نسل پرستی اور نفرت کے خوفناک نتائج دیکھے ہیں۔ مسجد سے لے کر راہ چلتے مسلمانوں کو نہ صرف تشدد کا نشانہ بنایا گیا بلکہ انپر گاڑی تک چڑھا کے پورے خاندان کو قتل کیا گیا۔


ہمیں مل کر ملک بھر کی مسلم کمیونٹیز پر ہر قسم کے امتیازی سلوک ، اسلامو فوبیا اور نفرت انگیز ایندھن کے تشدد کا مقابلہ کرنا چاہیے۔ یہ مہینہ ایک ایسا وقت ہے جب ہم سب کے لیے ہمدردانہ ، جامع اور محفوظ کینیڈا کے لیے کام جاری رکھیں گے۔ اور یہ صرف میں یا آپ اکیلے نہیں کرسکتے ھمیں مل کے ایک ساتھ ایک مضبوط معاشرہ بنانا ہے۔ ہر شخص بڑا نہیں ھوتا،


کینیڈا میں مسلمانوں کے ساتھ جتنے بھی حادثے دیکھے گئے ہیں۔ وھاں ھزاروں کی تعداد میں کینیڈینز نے مسلمانوں کا ساتھ دیا اور مسلمانوں پر ظلم پر شدید احتجاج کیا۔ کینیڈا ھمارا ملک ہے اور ھم سب کو مل کر اسے ہر کسی کے لیے محفوظ بنانا ہے۔


کینیڈین کو اسلامی تاریخ کا مہینہ مبارک ہو!





25 views1 comment