میں عمران خان کی حمایت کیوں کرتا ہوں؟؟؟

عمران خان پاکستان کی تاریخ کے واحد رہنما ہیں جنہوں نے حقیقی معنوں میں اعلیٰ درجے تک کام کیا ہے۔ افسوس کی بات ہے کہ کوئی بھی اس بات کو نہیں سمجھتا۔ لوگ ان کی تضحیک کرکے ان کی جدوجہد کو کم تر کرتے ہیں لیکن میں آپ کو بتاتا ہوں کہ ان زرداری اور نواز شریف کو قیادت کے لئے پارٹیاں دی گئی ہیں، ایک تھالی میں...

زرداری نے بے نظیر کی موت کے بعد پی پی پی کو اغوا کر لیا، نواز کو جنرل ضیا نے ایک قائم کردہ پارٹی میں لانچ کیا تھا....

کسی کو بھی اصل میں جدوجہد نہیں کرنی پڑی بدنام زمانہ مولانا نے اقتدار میں رہنے والوں یا 2 مرکزی دھارے کی جماعتوں میں شامل ہو کر اپنی جگہ بنا لی۔

ایم کیو ایم کے سوا کوئی جماعت کسی نہ کسی جمہوری عمل کے ذریعے تشکیل نہیں دی گئی تھی بلکہ اس میں بھی ٹارگٹ کلنگ، بھٹہ جمع کرنے اور گنڈاگارڈی شامل تھے۔ پھر الطاف نے بانیوں سے ایم کیو ایم کو اغوا کر لیا۔ ایم کیو ایم دہشت گردی کے ذریعے چلائی گئی تھی اور اس طرح وہ بھی حقیقی جمہوری جماعت کے طور پر اہل نہیں ہے۔ عمران خان کے لئے کسی بھی مرکزی دھارے کی پارٹی میں شامل ہونا اور وزیر بننا اور پھر دوسروں کی طرح اپنے طریقے سے کام کرنا اتنا آسان تھا۔ جب سے وہ سیاست میں آئے ہیں انہیں تقریبا ہر حکومت کی طرف سے پیشکشیں تھیں۔ وہ ایک بہت کامیاب کیریئر سے لطف اندوز ہو سکتے تھے لیکن انہوں نے ایسا نہ کرنے کا انتخاب کیا، کیونکہ وہ پیسہ کمانے یا شہرت کے لئے سیاست میں نہیں آئے تھے۔ وہ ملک کو تباہ کرنے والے نظام کو تبدیل کرنا چاہتا تھا، وہ پاکستان میں عام آدمی کی زندگی کو بلند کرنا چاہتا تھا۔اس نے اکیلے ان ڈاکووں سے لڑنے کا انتخاب کیا۔ یہ بظاہر ایک ناممکن اور مشکل کام تھا اور ہر کسی نے ہاری ہوئی جنگ لڑنے پر اس کا مذاق اڑایا اور اگر آپ صرف چند سال پیچھے جائیں تو ایسا بھی لگتا تھا۔ کسی نے بھی یہ نہیں سمجھا کہ مثبت تبدیلی کبھی ممکن ہے، سب نے صرف یہ کہتے ہوئے کہ، یہ پاکستان ہے، یہیں کچھ نہیں بادلنے والا... یہ سب قابل قبول اور معمول کی بات تھی۔


عمران خان نے اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا، وہ جوار کے خلاف کھڑے ہوئے اور غیر متزلزل رہے۔

میں ان کے تمام ناقدین، دانشوروں اور ان کے سیاسی حریفوں سے کسی کو بھی چیلنج کرتا ہوں

عمران خان پر بیٹھ کر تنقید کرنا اتنا آسان ہے لیکن کوئی بھی اس نظام سے لڑنے کی کوشش کرنے کی جرات یا پرواہ نہیں کرے گا۔


تحریر۔ محمد ابراہیم


@Kamboh292

33 views0 comments